"Rail Baltica 1" statyba

2013–2015 m. pagal subrangą UAB „Vitras-S“ su bendram AS „Skinest Rail“ koncernui priklausančiais partneriais – UAB „Skinest Baltija“ ir AS „Skinest Ehitus“ – vykdė geležinkelio statybos ir rekonstrukcijos darbus didžiausiame Lietuvos transporto infrastruktūros projekte nuo Nepriklausomybės atkūrimo laikų – „Rail Baltica“.

Darbai buvo atliekami Mauručių, Kazlų Rūdos, Vinčų, Marijampolės geležinkelio stotyse, tarpstočiuose Kazlų Rūda–Mauručiai, Kazlų Rūda–Marijampolė, Marijampolė–Šeštokai.

Įgyvendinant projektą buvo:

  • Nutiesta 48,6 km naujo 1 435 mm vėžės pločio geležinkelio kelio.
  • Rekonstruota 42,2 km esamų 1 520 mm vėžės pločio geležinkelių kelių.
  • Įrengta naujų 43 vnt. iešminių pervadų.
  • Rekonstruota 4 vnt. pervažų.
  • Įrengta 10 km triukšmą slopinančių sienučių.
Išskirtiniai projektai
Išskirtiniai projektai
Išskirtiniai projektai
Išskirtiniai projektai
Išskirtiniai projektai
Išskirtiniai projektai
Išskirtiniai projektai
Išskirtiniai projektai

IXB koridoriaus Vilniaus aplinkkelio Kyviškės - Valčiūnai antrojo kelio statyba

2012 m. bendradarbiaujant su AB „Kauno tiltai“, buvo pasirašyta objekto „IXB koridoriaus Vilniaus aplinkkelio Kyviškės–Valčiūnai antrojo kelio statyba“ rangos darbų sutartis.

Įgyvendinant projektą, Vaidotų ir Valčiūnų geležinkelio stotyse buvo rekonstruoti pagrindiniai bei atvykimo–išvykimo keliai, bendras ilgis viršija 10 km, įrengti 27 nauji iešmai.

Pagrindinis projekto tikslas yra įrengti antrąjį IXB koridoriaus geležinkelio kelią ir nukreipti traukinių eismą aplinkkeliu nuo Vilniaus centro.

Išskirtiniai projektai
Išskirtiniai projektai
Išskirtiniai projektai
Išskirtiniai projektai
Išskirtiniai projektai
Išskirtiniai projektai
Išskirtiniai projektai
Išskirtiniai projektai
Išskirtiniai projektai

Intermodalinio terminalo Vilniaus viešajame logistikos centre projektavimas ir statyba

2013 m. su UAB „Fegda“ pasirašyta objekto „Intermodalinio terminalo Vilniaus viešajame logistikos centre projektavimas ir statyba“ statybos rangos sutartis.

Įgyvendinant projektą, Vaidotų geležinkelio stotyje buvo įrengtas privažiavimo kelias į logistikos terminalą, keturi nauji keliai terminalo teritorijoje, bendras kelių ilgis daugiau 5 km. Įrengta 11 iešmų ant gelžbetonio tašų.

Dėl intermodalinio terminalo galima bus transportuoti krovinius nuo maršruto pradžios iki pabaigos, gabenti viename transporto vienete ir tuo pačiu derinti bent dvi transporto rūšis: geležinkelių ir kelių. Tokiu būdu krovinių po vieną perkrauti nereikia. Tad jie patalpinami konteineriuose, ir, pakeitus transporto priemonę terminale, jie keliauja iki galutinio tikslo.

Išskirtiniai projektai
Išskirtiniai projektai
Išskirtiniai projektai
Išskirtiniai projektai
Išskirtiniai projektai
Išskirtiniai projektai
Išskirtiniai projektai
Išskirtiniai projektai

IX Kretos koridoriaus skirstymo stočių modernizavimas. Vaidotų geležinkelio stotis

2007 m. su „Siemens Osakeyhtio“ Lietuvos filialu buvo pasirašyta „IX Kretos koridoriaus skirstymo stočių modernizavimas. Vaidotų geležinkelio stotis“ statybos rangos darbų sutartis.

Įgyvendinant projektą, Vaidotų geležinkelio stotyje buvo įrengti keturi nauji atvykimo–išvykimo keliai, bendras ilgis daugiau nei 4 km, rekonstruotas IB pagrindinis kelias, įrengta 30 iešmų ir 24 visiškai automatizuoti vagonų stabdikliai.

Atlikus rekonstrukcijos darbus ir įdiegus visiškai automatizuotą vagonų rūšiavimo ir stabdymo įrangą, gerokai pakilo Vaidotų stoties vagonų skirstymo našumas, sumažėjo skirstymo veiklos sąnaudos ir iki minimumo sumažintas neigiamas poveikis aplinkai, galimos eismo įvykio metu.

Išskirtiniai projektai
Išskirtiniai projektai
Išskirtiniai projektai
Išskirtiniai projektai
Išskirtiniai projektai
Išskirtiniai projektai
Išskirtiniai projektai
Išskirtiniai projektai